søndag 4. mars 2007

Siljes Vinterferie

Jeg tilbrakte de første dagene av ferien i stormfulle Mandal. Det var både avslappende og koselig. Ikke noe som er noe særlig bedre enn å komme hjem til middag på bordet, og fyr i peisen. I Mandal gikk alt temmelig rolig for seg tross snøstormen som herjet landsdelen vår. Selvfølgelig ble det et par besøk på byens kaffehull, Jonas B. Det var kjempe moro å treffe dere alle, som fortsatt holder til der i Sør, og dere som var hjemme. Savner dere allerede! Vi hadde også et lite sammentreff i kjelleren til Sørensen, noe som var super trivelig. Humor og alkohol på høyt plan...øøø..... Alltid morsomt!

Fredag, tidlig tidlig tidlig om morgenen, 05.00, vendte Hilde og jeg nesa mot ordentlig vinter og hytte, altså Valdres. Der var det fantastiske forhold i bakken, og suveren stemning på afterski....

Bortoverskiene ble også tatt litt i bruk. Kveldene ble ellers fylt med hyttesysler, som yatzy, brettspill og poker. Takk for en kjempe tur, frosken min!



Jeg er veldig fornøyd med ferien... Konkluderer alltid med at den kunne vært en uke lenger!









2 kommentarer:

Irene sa...

Ser ut som du har hatt en fin ferie:) Savner faktisk snø, hehe:)
Ha det supert:) Klem

anders sa...

så koselig ut det, har faktisk fått slik en blogg jeg og nå..

valleyworld.blogspot.com

mvh anders v